Set Berpantang Shaklee terbaik!!!

Assalamualaikum followers semua..

Hari ini saya nak cerita tentang set berpantang shaklee yang telah menawan hati saya setelah saya mencubanya.

Hendak dijadikan cerita saya mula berjinak dengan shaklee pada tahun 2011. Masa tu saya tengah mengandungkan anak ke 3 saya iaitu Nur Afrina. Sejarah saya masa melahirkan anak sulung dan kedua, anak-anak saya mendapat demam kuning yang lama untuk sembuh. Juga di kenali sebagai 'prolonge jaundice'. Sepanjang anak saya deman kuning memang sy tidak dibenarkan makan sebarang jamu dan makanan yang panas seperti halia dan lada hitam kerana risau demam kuning anak saya akan meningkat. Jadi sepanjang tempoh itu memang saya tidak makan apa-apa ubat berpantang yang berunsurkan jamu.

Akibatnya badan saya jadi lemah dan tidak larat serta pada masa yang sama menyusukan anak juga. Hanya bergantung pada makanan yang dimakan hari-hari.
Jadi sejak mengandungkan anak ke 3 saya berhajat ingin mencari set berpantang yang boleh di makan walaupun anak demam kuning. Apa lagi saya pun bertanyalah pada 'pakcik google'. Saya juga ada menjumpai blog-blog yang mencadangkan saya mengambil set berpantang shaklee. Jadi apa lagi saya pun mulalah study pasal set berpantang shaklee. Apa faedahnya? Apa kebaikannya? Apa fungsi setiap vitamin? Setelah berpuas hati dengan apa yang saya cari maka saya pun orderlah set berpantang shaklee dengan rakan kenalan di facebook.
Masa tu saya beli set berpantang shaklee yang terdiri daripada alfalfa, vita lea, b complex dan sustained released vit c. Ditakdirkan lagi anak ke 3 saya pun dapat demam kuning dan prolonge jaundice. Tetapi syukur kerana bacaan kuning tidak berapa tinggi macam kakak dan abangnya sebelum ini. Sepanjang tempoh berpantang saya makan set berpantang shaklee. Alhamdulillah syukur kerana berpantang kali ini saya rasa segar, cergas dan bertenaga. Tambahan pula berpantang anak ke 3 ini terpaksa berpantang sendiri-sendiri sahaja bersama suami. Suami saya yang menjaga saya berpantang kali ini.

Luka saya pun cepat sembuh dan memang badan rasa lain tidak seperti berpantang anak sulung dan yang ke dua. Sejak dari itu saya terus makan set berpabyang shaklee hingga habis. Yang paling best adalah set berpantang shaklee tahan berbulan-bulan. Tidak seperti set berpantang yang lain yang mana akan habis setelah habis berpantang. Saya bersyukur sangat-sangat kerana dipertemukan dengan set berpantang shaklee.

Untuk pengetahuan followers semua, sekarang saya sedang mengandung anak ke empat. Saya juga sekarang adalah pengedar shaklee yang sah sejak tahun lepas 2013. Jadi pengedar dan ahli shaklee ini pun sebab saya dah jatuh hati dengan produk shaklee yang sangat bagus ini. Sejak sebelum mengandung lagi saya mengambil set penyusuan shaklee kerana saya hajat saya ingin menyusu penuh anak ke 3 ini. Alhamdulillah saya dapat menyusu penuh anak saya selama 2 tahun 4 bulan. Sekarang saya mengandung anak yg ke empat dan tetap setia dengan vitamin shaklee.
Sekarang saya tidak perlu pening-pening hendak mencari set berpantang kerana saya sudah jumpa set berpantang shaklee yang terbaik untuk saya. Memang tidak mencari set berpantang yang lain dah. Set berpantang shaklee adalah pilihan yang paling tepat saya pernah lakukan. Dan akan terus menggunakan vitamin shaklee.

Jika pembaca-pembaca sekalian ingin mengetahui mengenai tentang set berpantang shaklee boleh menghubungi saya 012 502 7002. Anda berhak mendapat konsultasi percuma dari saya.


No comments:

Post a Comment