Ikhtiar dapat anak dengan GLA Shaklee

Set cadangan kesuburan untuk suami dan isteri adalah seperti berikut.

SET ISTERI:


GLA complex
Alfalfa complex
ESP

SET SUAMI:

Vit E complex
Zink complex

Set di atas adalah cadangan sahaja. Kita boleh pilih mengikut kesesuaian dan juga bergantung kepada masalah yang dihadapi.
Nak tahu produk mana yang sesuai dengan masalah yang dihadapi boleh hubungi saya.

Salah satu supplement yang penting dalam set isteri adalah GLA complex. Hari ni saya akan terangkan bagaimana GLA membantu dalam usaha untuk mendapatkan zuriat.

GLA COMPLEX




Kebanyakkan GLA yang ada dipasaran dihasilkan daripada Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA shaklee diekstrak daripada Borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO dan juga 3 kali lebih berkesan dari EPO.

KEBAIKAN GLA

  • Herba tradisi yang dipercayai - merawat ulser, megeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
  • Mengawal estrogrn dan testosteron - memperbaiki dalam simptom PMS sepertikesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Melambatkan menopaus - memperbaiki keadaan monopous seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus.
  • Memperbaiki prostatomegaly - GLA membantu dalam masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
  • Menentang kanser - GLA adalah anti-oksidan yang mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap. Juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.
  • Menghalang komplikasi diabetes -merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.
  • Memperbaiki tekstur rambut - memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gula.

BAGAIMANA GLA MEMBANTU DALAM KEHAMILAN?


Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada. Untuk set lengkap boleh KLIK DI SINI.

GLA BUKAN UNTUK WANITA SAHAJA!!!


Ramai yang salah anggap bahawa GLA hanya untuk wanita sahaja. Sebenarnya supplement GLA asid linoliek yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilakn oleh tubuh manusia, hanya diperolehi dari makanan.Sangat penting untuk kanak-kanak, remaja, dewasa dan juga lepas menopaus dan andropaus ( menopaus lelaki)


Best regards,

No comments:

Post a Comment