Kebaikan Meal Shakes


Testimoni anak saya sendiri - Asyaraaf (anak hero mama sorang)


Berusia 4 tahun, sgt memilih makanan dan kurang makan. Pendek kata x suka makan lah senang. Hanya harapkan khasiat dari susu shj.. Apa yang saya nmpk kuku dia x sihat, keras dan pecah2..

Sejak sebulan yang lalu saya campurkan meal shakes ke dlm susu dia hope dapatlah tampung kekurangan nutrient ke atas badan dia dan tingkatkan selera makan.

Setelah sebulan saya lihat tumbuh kuku baru yang sihat. Kuku yang x sihat telah ditolak keluar dan gambar ni hasilnya.. Kalau kawan perasan nmpk x kuku yang pecah di permukaan dan juga ada benjolan hasil kuku lama yang x sihat.. syukur sgt2..
Alhamdulillah.. Selera mkn dia pun dah makin bertambah. dia boleh habiskan 4 keping roti gardenia sekali harung..

Nak tahu lebih lanjut boleh email, komen  atau hubungi saya 012-5027002

No comments:

Post a Comment