Kejayaan bersama Shaklee


Alhamdulillah syukur. Baru saja sebulan penglibatan saya yang serius dlm perniagaan shaklee ni. Bulan ni InsyaAllah saya bakal dapat bonus 3 angka. Mmg x diduga langsung saya berjaya mengumpul bonus 3 angka. Target bulan depan saya nak kumpul bonus 4 angka plak insyaAllah..

Dalam tempoh sebulan ni juga saya dapat membantu pelanggan saya selesaikan masalah yang mereka hadapi dengan mengambil shaklee sebagai mknn tambahan mereka. Ibu mengandung, ibu hamil, ibu yang menyusu, ada yang nk naikkan berat badan, untuk tambah selera mkn..
alhamdulillah semua memberi maklum balas yang positif dan mereka semua berpuas hati dengan supplement shaklee..

Bak seperti poster diatas "KEJAYAAN lahir tidak secara kebetulan tetapi harus diusahakan melalui matlamat yang jelas, perancangan yang matang, kerja keras, kegigihan, keyakinan dan kejujuran."



Dalam melakukan apa pun jangan lupa pada yang SATU, yang Maha Esa.
Dialah yang Maha memberi rezeki. Berdoalah banyak2 pada dia, merintih merayu hanya pada Dia.. Yang Maha Mendengar dan Maha Mengasihani.. Insya Allah apa yang kita hajati bakal termakbul.

No comments:

Post a Comment