Collagen Powder Shaklee

PROMO OCTOBER 2013!!!

Jeng jeng jeng.. promo yang ternanti2 untuk tahun ni.. sebab apa saya kata ternanti2 kerana harganya huhuhhu.. Ramai yang berminat nak mencuba collagen powder shaklee ni, tapi bila bagitahu harga semua pakat diam hehehe.. x pa saya paham sbb saya pun terdiam bila tahu harganya..

haaa ni dah promo ni kena ambil peluang.. Harga terendah untuk tahun 2013!! Tak percaya??? PERCAYALAH..
Kalo tahu harga promo ni mesti semua WOWWW biar betul??? ya BETUL!!

Berapa harga Shaklee CP ni?
(sekotak ada 15 sachet)

Harga Pasaran = RM 298 Semenanjung Malaysia | RM 312 Sabah/Sarawak


Nak dapatkan harga terendah bagi tahun 2013 ni kena lah contact saya.. boleh pm saya di facebook, email/call/sms saya.

Untuk Collagen yang terbaik dan eksklusif ini, harganya bukanlah mahal pun kerana jika nak dibandingkan dengan kos rawatan kulit di pusat2 kecantikan yang menggunakan krim atau suntikan kolagen, sememangnya ia harga yang murah dan berbaloi sangat-sangat !! Tambahan pula anda hanya perlu minum dengan minuman kegemaran anda setiap hari....tak perlulah mengeluarkan pula duit minyak untuk mengunjungi pusat kecantikan, tak perlu cucuk-cucuk, tak perlu sakit untuk cantikkan kulit okay !
Jadi, apa yang boleh saya katakan di sini...rugi jika tak mencuba Shaklee Collagen Powder...sebab...ia memang terbukti berkesan untuk memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Mengikut hasil kajian, dengan penggunaan Shaklee Collagen Powder selama 8 minggu ( 4 kotak)keputusannya positif , iaitu berlaku peratusan peningkatan kepada kulit dari segi :


  • 90% meningkatkan kelembapan 
  • 75% mengurangkan kekasaran & kekeringan
  • 71% meningkatkan dalam penampilan keseluruhan
  • 69% meningkatkan kelembutan dan kelicinan
  • 60% meningkatkan pemakaian kekal mekap
  • 55% meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti
  • 54% meningkatkan ketebalan rambut
  • 50% meningkatkan keserian dan tona kulit 
  • mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.


Best regards,

No comments:

Post a Comment