Set Kesihatan Sendi (JOINT HEALTH)


Bila umur dah meningkat mesti kita akan mengalami masalah sakit sendi terutama mak ayah kita kan? Duduk atas kerusi mesti menjulur kaki dan urut-urut sendiri kaki tu, sapu minyak panas.. Betul tak? Kesiankan?
Jadi pada anak-anak yang prihatin dengan kesihatan mak ayah tu boleh la hadiahkan set ni kepada mereka. Ketika mereka masih hidup inilah masa untuk kita berbakti dan membalas budi mereka membesarkan kita macam sekarang. Tanpa mereka siapalah kita ni…


SET KESIHATAN SENDI

Terdiri daripada:

advanced joint health tablet
omega guard
ostematrix

  • memberi sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting penghubung tisu lain yang memberi kekuatan dan struktur tulang yang kuat.
  • membantu mengekalkan tulang yang kuat
  • membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi



Advanced Joint Health Tablet


  • mengandungi extrak Boswella di mana mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal  5 hari. Mampu menggalakkan mobiliti, meningkatkan fleksibiliti, meningkatkan fungsi sendi dan menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang.
  • mengandungi kombinasi nutrient kesihatan sendi seperti zinc, kuprum, manganese, dan vitamin c dimana setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal di dalam membantu pembentukan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.
  • 100% bebas kekerang, 100% vegetarian, 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik

Omega Guard


  • memelihara fungsi-fungsi sendi( arthritis) – paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effective.

Ostematrix


  • menguatkan tulang – kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi dan sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalasia (riket orang dewasa), kuku rapuh, ekzema, kekejangan otot, gusi berdarah dan merangsang pemekatan darah.
  • memperbaiki kekejangan dan kebas otot – pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kenas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.
  • membekalkan vitamin D untuk meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodental.

Antara tanda-tanda yang dialami mereka yang sakit sendi adalah:



Berikut merupakan kata-kata pengguna set kesihatan sendi shaklee. Jom baca apa kata mereka..





Best regards,

No comments:

Post a Comment