Testimoni Collagen Shaklee

Alhamdulillah..

Hari ni saya nak berkongsi testimoni saya sendiri yg telah  mengambil colagen shaklee powder tidak sampai 2 minggu. Saya memang jenis yang tidak suka bermake-up, berbedak pun kadang-kadang jer. beli bedak tidak pernah habis pun. Saya hanya cuci muka sahaja dengan pencuci muka.

Tetapi sepanjang tempoh saya berkolagen ni saya tidak cuci muka saya dengan sebarang pencuci muka sebab kebetulan memang pencuci muka dah habis.

Alhamdulillah setelah habis 12 bungkus kolagen
  • kulit saya semakin lembut, licin dan lembab
  • liang pori makin mengecil
  • jerawat hilang
  • kulit makin cerah dan segar
Ketika saya mengambil gambar ini saya tidak mengenakan sebarang make-up, bedak mahupun cream muka..



Pada yang belum pernah mencuba colagen shaklee, masa ini lah yang terbaik untuk mencuba kerana sekarang shaklee sedang mempromosi colagen dengan harga terendah dalam tahun ini.

Dengan setiap pembelian 6 kotak colagen shaklee anda berhak mendapat:
  • 1 kotak percuma colagen bernilai rm298
  • 1 botol percuma CoQ 10 bernilai rm124
  • Keahlian bernilai rm65 secara percuma
  • Cash rebate/ cash bonus sebanyak rm100++
  • Serta penghantaran percuma seluruh malaysia

    PAKEJ YANG SANGAT BERBALOI SHAKLEE TAWARKAN!!!!
Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 012 502 7002 @ email maz.anw@gmail.com



Best regards,

No comments:

Post a Comment