Dengan ESP Shaklee baby kenyang

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca blog semua. Terima kasih kerana sudi singgah blog yang tak seberapa ni.

Hari ini saya nak berkongsi cerita saya mengenai ESP yang menjadikan susu saya lebih berkhasiat dan mengenyangkan anak saya setiap kali menyusu.
Saya mula ambil ESP ketika anak saya berumur setahun lebih. Ambil esp pun bukan sebab nak tambah susu tetapi ambil sbb nak tambah energy saya. ALHAMDULILLAH selepas mengambil esp badan sy rasa bertenaga dan cergas. Bonus yg saya dapat anak saya kenyang setiap kali lepas menyusu dan sendawa. Agak jarang saya dgr anak sy sendawa selepas menyusu. Tp sejak sy minum esp mesti anak saya akan sendawa setiap kali lepas menyusu. Ya Allah bahagianya dgr anak saya sendawa lepas menyusu. Rs puas dan happy. 

Apabila tidur malam pun anak saya tidur dengan lena dan kurang dah berjaga malam untuk menyusu. Sebelum ni mesti 3@4 kali dia akan bangun menyusu. Tapi sejak minum esp anak saya hanya berjaga 1@2 kali sahaja untuk menyusu. Saya dpt menyusu anak saya ni hingga umur dia 2 tahun 4 bulan. Ni lah anak bertuah saya yg dapat susu ibu selama 2 tahun 4 bulan.

Anak saya wean off pun kerana sy hamil ank seterusnya. Niat di hati tak mahu wean off lagi kerana susu badan masih banyak. Tapi tak terdaya saya kerana nipple saya sakit dan pedih setiap kali anak saya menyusu. Kemudian saya dan suami ambil keputusan ukt wean off anak saya dr menyusu.
Sekarang saya sambung menyusu baby yang lahir. Alhamdulillah susu badan banyak dan sentiasa cukup. Baby pun kenyang dan tidak meragam kerana perut sentiasa kenyang hihi.. tidur malam pun tidur nyenyak. Bangun menyusu 2x shj. Lepas tu sambung lena sampai ke pagi.. saya pun x la jadi mcm zombie berjaga malam.

Di sini saya akan berkongsi beberapa testimoni ibu2 yg mengambil esp sebagai:

  • Penambah tenaga.
     
  • Milk booster.
     
  • Ada ibu yg merasakan susu pekat dan baby cepat kenyang.
     
  • Kulit bertambah putih dan gebu.
     
  • Dapat turunkan berat badan dan mendapat berat badan yang ideal.

Kepada ibu2 yg masih mencari supplement semasa penyusuan saya cadangkan ibu2 ambil ESP Shaklee.. tak rugi jika mencuba kerana pasti anda akan puas hati.
Boleh hubungi saya di 012 502 7002 untuk sebarang maklumat.

No comments:

Post a Comment