Krim ruam ajaib - Herbal Blend



Herbal blend shaklee ini merupakan salah satu hot produk juga seperti ESP Shaklee tau.. Produk macam pisang goreng panas, sekali ada stock berebut-rebut orang beli sebab keberkesanan produk ini..
Saya panggil krim ajaib sebab krim ini boleh sapu untuk pelbagai tujuan.. Serta kesannya dapat lihat dengan cepat. Antara fungsi serta kebaikan krim ajaib ini adalah untuk:
  • melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
  • menyelesaikan masalah kulit gatal/ekzema
  • menghilangkan parut termasuk parut campak dan chiken pox
  • menghilangkan ruam pada bayi
  • memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
  • sebagai losyen untuk kegunaan harian
  • terkena gigitan serangga seperti semut dan nyamuk
  • kulit kering dan mengelupas Anak-anak saya kalo kena gigit nyamuk or semut mesti cari herbal blend untuk sapu. Kalo naik ruam or gatal krim ajaib ini la penyelamat.. kalo saya tak sempat nak sapu, diorng yang sapu sendiri.. anak2 mcm dah tau apa fungsi krim ajaib ni..
    Di sini saya share beberapa testimoni pengguna yang berpuas hati dengan herbal blend.



Jom cuba herbal blend ni.. Pasti berpuas hati. Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi saya 012 502 7002



Best regards,

No comments:

Post a Comment