Meal shakes- minuman vanilla yang berkhasiat


Perbezaan Shaklee

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutirsinya mudah di serap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya N-GMO, lactalbumin (sejenis susu) dan laim-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat tinggi berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaanya, ia mengandungi pelbagai nutrisi.
Meal Shakes Skahlee dihasilkan untuk semua golongan - pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sabuk berkerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal shakes Shaklee merupakan pilihan bijak. Meal shakes shaklee juga merupakan minuman vanilla yang berkhasiat.


Manfaat Utama

  • nutirisi lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama denagn vitamin larut lemak.
  • membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-seluntuk proses membesar.
  • anti-oksida - mengandungi vitamin A,C,E zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  • detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • kelazatan rasanya - tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.
Sebarang pertanyaan mengenai Meal shakes Shaklee boleh hubungi saya 012 502 7002


Best regards,

No comments:

Post a Comment