Kulit kasar dan menggerutu hilang dengan ESP

Sedar atau tidak makin lama mengginjak usia kulit kita sudah tidak selicin macam dulu. Betul tak? Kulit kasar, menggerutu, kusam, tona tidak sekata dan sebagainya. Jika bab kulit ini selalunya perempuan yang akan lebih peka berbanding lelaki kerana perempuan mengambil masa lebih lama berbanding lelaki di hadapan cermin. memang tidak dapat disangkalkan lagi...

Hari ini saya hendak berkongsi kesan minum ESP shaklee ke atas kulit saya. Kulit kasar dan menggerutu hilang dengan ESP. Bukan rekaan tau tapi memang benar terjadi keatas saya. Saya mula minum ESP sejak tengah tahun lepas iaitu lebih kurang sudah 1 tahun lebih dah saya minum ESP shaklee. Saya ambil ESP shaklee pun sebab nak bagi tenaga tambahan kepada badan sebab saya menyusu baby dan kerap rasa letih. Alhamdulillah memang berkesan dalam membantu tingkatkan tenaga saya seharian.

Disamping dapat meningkatkan tenaga saya ada satu lagi kesan yang saya sendiri tidak sedari iaitu kulit saya makin licin, cerah dan bahagian yang kasar dan menggerutu pun dah licin. Kulit kasar dan menggerutu hilang dengan ESP!!! Wowww memang tak sangka la. Saya rasa gembira dengan perubahan kulit saya. Jadi kepada mereka yang mengalami kulit kasar, menggerutu, kusam, tona tidak sekata dan sebagainya harus mencuba ESP shaklee.

Kebetulan bulan oktober ni shaklee buat promosi dengan pembelian 6 tin ESP shaklee anda berhak mendapat 1 tin ESP shaklee secara PERCUMA yang bernilai RM150. Sekarang merupakan masa yang terbaik untuk mencuba ESP shaklee

Klik ESP SHAKLEE untuk maklumat lanjut.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 012 502 7002





Best regards,

No comments:

Post a Comment